Новите Герои Които Очакваме с Нетърпение

Ще бъде ли 2016, с нейните многобройни продължения на филми на хоризонта (някои от тях: Ride along 2, Kung Fu Panda 3, Alice Trough the Looking Glass и Batman vs Superman: Dawn of Justice) в позиция да запознае публиките с нови герои, които един ден може и да се присъединят към групата на безсмъртните, които и до ден днешен управляват големия екран?

Какво каза Вълкът (Харви Кейтел) за един от героите в „Криминале“? „Това, че си персонаж не означава, че си персона.“ Това са мъдри думи, изречени за очакващата ни година.

„Аве, Цезаре“ (5-ти февруари)

Нито един филмов екип до сега не ни е давал по-добро и по-ексцентрично разпределение на роли от тези на Джоел и Ийтън Коен, което означава че всички трябва да се наредят сега, за да си купят билети за „Аве, Цезаре“! В главните роли на филма на братята Коен са Джош Бролин, в ролята на продуцент от Холивуд, който е предприемач и осигурява сигурността на звездите и това те да не се забъркват в неприятности (или когато има неприятност, хората като Джош се заемат по всякакъв възможен начин). Понеже говорим за братята Коен – които ни срещат с живота на Бартън Финк (Джон Туртуро), Пича (Джеф Бриджес), Антон Чигур (Хавиер Бардем) и Левин Дейвис (Оскар Айзък) на екрана – нямат съмнения, че ще ни дадат група от герои, които ще чувстваме сякаш ни принадлежат само на нас.

„Дедпул“ (12-ти февруари)

Добре, ще си призная че с добавянето на Дедпул (Раян Рейнолдс) малко послъгваме, т.к. този герой вече е присъствал в друг филм – „X-мен Началото: Върколак“ – но честно казано кой смята, че този филм се причислява към поредицата на Х-мен (или дори към по-великото кратко изложение във филмовата история)? Определено усещаме как режисьорът Тим Милър и Рейнолдс (който остана с вдигната глава, когато проектът беше мъртъв, кремиран, заровен, изкопан, кремиран отново и след това беше захвърлен някъде във вселената за всеки случай) са искали не просто да дадат ново начало на този многознайко, но също така са се посветили на това да разгърнат още характера му – с добавен палав език и акробатичните изпълнения, които правят така че героят да скочи високо в небесата и да бъде обичан всеки път, когато се появи, в който и да е друг филм на Марвел.

И знаете ли какво? Дедпул печели приза за най-очакван от мен герой, който предстои да излезе на големия екран.

„Race“ (19-ти февруари)

Култов момент в историята на спорта, още по невероятен сценарии от световната история. По време на Олипийските игри през 1936-та Адолф Хитлер изглежда е бил решен да докаже, че неговата визия за превъзхождаща Арийска раса ще бъде единственото нещо, което ще се обсъжда по света. Но непреодолимата сила на неговия пъклен план се изправя пред трудности в лицето на Джеси Оуенс (Стефан Джеймс). Телевизионния ветеран Стивън Хопкинс („Живота и Смъртта на Питър Селърс“) огрява образа на една героична фигура, която рядко получава шанса да слезе от страниците на историята

„Братята Гримсби“ (4-ти март)

С филма „Зрителна измама 2“, който продължава без Луис Летерие, протежето на Люк Бесон се опитва да намери свой собствен път в измерението на екшън-комедията с този забавен шпионски трилър за един топ агент (Марк Стронг), който се присъединява към специалните сили, напълно против волята му и заедно с неговия отдавна изгубен брат, който е футболен хулиган (Саша Барон Коен), се опитват да спасят света. Интригуващо, Братята Гримсби обещава един силно стилистичен съюз между екшън сцените на Летерие (особено когато става въпрос за показване на пълен хаос) и геополитическата абсурдна комедия на Коен – това може да роди едно щастливо и буйно създание

„Боговете на Египет“ (8-ми април)

Преди време Алекс Прояс режисира адаптацията на „The Crow“ и въпреки трагичните обстоятелства, които заобикаляха този филм, си личеше че беше режисиран по един прекрасен начин. Прояс взима от предишния си опит с малометражни филми и разделя времето си в правене на музикални клипове и други малки продукции. „Градът на мрак“ постигна култов статут, играейки ролята на предвестник на Матрицата, но нещо се случи – нещо прещрака или може би Прояс достигна до задънена улица. Иначе как бихте обяснили „Аз, Роботът“ и „Пророчеството“? И все още се чудя и може би също се надявам това да е „избраният“, всеки път когато излиза нов филм режисиран от Прояс. Боговете на Египет, с Джерард Бътлър и Николай Костер-Валдау, може да се окаже предвещаният пробив на режисьора, нали?