7. Blair Witch Project (1999) – Проклятието Блеър
Преди 15 години, светът беше заинтересован не само от идването на новото хилядолетие, но и от този брилянтен шедьовър на кино изкуството.
През 1999 г., Даниел Майрик и Едуардо Санчез искаха да направят нещо по-различно с първия си филм и те направиха точно това.
Двамата имаха наистина иновативна идея и успяха да я реализират доста добре, въпреки че на практика вършиха цялата си работа без бюджет.
Филмът се превърна в класика с помощта на невероятната стратегия на вирусен маркетинг, която включваше различни оригинални онлайн репортажи и интервюта.
Даниел и Едуардо успяха да заинтригуват публиката по целия свят с импровизациите си и с аматьорската работа зад камера, които накараха аудиторията да се замисли дали филмът наистина не е заснет от група нещастни тийнейджъри.
Проклятието Блеър в крайна сметка спечели $248 млн. при бюджет от $22,500 и се превърна в идеален пример за това защо стратегията „малкото е повече“ работи отлично в жанра на ужасите и мистериите.
Facebook Comments